Talento

Recientemente hemos iniciado, un equipo de 20 personas, la Lanzadeira de Emprego 2018 de Pontevedra. 

Después de una primera presentación y una posterior entrevista realizadas por la técnica que supervisa la Lanzadeira, sólo 20 de los más de 300 personas que solicitaron plaza fuimos los afortunados. Un éxito para nosotros.

El primer día nos conocimos, lo típico: nombres, población, estudios, experiencia, etc. La primera palabra que me vino a la cabeza una vez conocidos a mis nuevos compañeros, de esta interesante aventura, fue: SORPRESA.

SORPRESA por las capacidades, experiencia y talento que este grupo tan heterógeneo mostraba. 

SORPRESA por que estas personas estén actualmente en búsqueda activa de empleo.

SORPRESA por la rápida conexión que hubo y hay entre todos.

SORPRESA por la disposición de todos a colaborar y ayudarnos a encontrar el empleo que mejor se adapte a nuestras capacidades, habilidades, conocimientos, etc.

Algo que me ha sorprendido de manera especial ha sido la ACTITUD.

ACTITUD de colaborar, de aprender, de mejorar, de enseñar, de disfrutar de este camino que nos llevará hasta el mes de abril, a menos que antes consigamos el OBJETIVO principal de esta Lanzadeira: conseguir empleo o autoemplearnos.

Y podría seguir enumerando adjetivos, pero no es cuestión de extenderme. Nos podéis conocer a través de este blog, nos podéis encontrar en Facebook, Twitter  y también en la página web de la Lanzadeira de Pontevedra.

Sé por propia experiencia lo difícil que es para las empresas conseguir personas implicadas en su proyecto, en ayudar a alcanzar los objetivos que persiguen, en que estas personas se integren rápidamente en la estructura y formen rápidamente equipo, que se acoplen y que estas nuevas incorporaciones no supongan un problema para el buen funcionamiento del equipo existente, en definitiva, que sumen. No, no es nada sencillo. Para el empresario es, muchas veces, un salto al vacío, una apuesta, y la mayoría de las veces esta decisión está determinada por un pensamiento subconsciente que hace que uno sea el elegido y otro no.

Me repito, SORPRESA,  de que este grupo tan variado esté en búsqueda activa de empleo. Los conozco y cualquiera de ellos sería el candidato idóneo. La capacidad de adaptación a este entorno, nuevo para todos, la disposición a aprender, a mejorar nuestras capacidades, nuestros conocimientos y también y no menos importante: conocernos mejor a nosotros mismos. Todo esto hará, sin ninguna duda, que salgamos de aquí con el OBJETIVO conseguido.

Hay dos partes diferenciadas en la búsqueda de empleo, obviamente las personas que buscan empleo y también, y no menos importante, las que buscan empleados. Qué difícil para ambos, qué difícil es encontrar talento, qué difícil encontrar la persona idónea para el puesto en cuestión, qué difícil acertar. El empresario como tal arriesga, es su día a día, la toma de decisiones. Qué felicidad si alguien les facilitara esta tarea.

Pues dejo constancia de que aquí hay TALENTO.


Recentemente iniciamos, un equipo de 20 persoas, a Lanzadeira de Emprego 2018 de Pontevedra. 

Despois dunha primeira presentación e unha posterior entrevista realizadas pola técnica que supervisa a Lanzadeira, só 20  das  máis de 300 persoas que solicitaron praza fomos as afortunadas . Un éxito para nós .

O primeiro día coñecémonos, o típico: nomes, poboación, estudos, experiencia, etc. A primeira verba que me veu  á  testa unha vez coñecidos a meus novos compañeiros, desta interesante aventura, foi: SORPRESA.

SORPRESA polas capacidades, experiencia e talento que este grupo tan heteróxeneo mostraba. 

SORPRESA porque estas persoas estean  actualmente na procura  activa de emprego.

SORPRESA pola rápida conexión que tivemos e hai entre todos.

SORPRESA pola disposición de todos a colaborar e axudarnos a encontrar o emprego que mellor se adapte as nosas capacidades, habilidades, coñecementos, etc.

Algo que me sorprendeu de maneira especial foi a ACTITUDE.

ACTITUDE de colaborar, de aprender, de mellorar, de ensinar, de gozar deste camiño que nos levará ata o mes de abril, a menos que antes consigamos o OBXECTIVO principal desta Lanzadeira: conseguir emprego ou  autoempregarnos.

Podería seguir enumerando adxectivos, pero non  é cuestión de estenderme. Podedes coñecernos a través deste blog, podedes encontrarnos en Facebook Twitter  e tamén na páxina web da Lanzadeira de Pontevedra.

Sei  por propia experiencia o difícil que é para as empresas conseguir persoas implicadas no  seu proxecto, en axudar a acadar  os obxectivos que perseguen , en que estas persoas se integren rapidamente na estrutura e formen equipo, que se acoplen e que estas novas incorporacións non supoñan un problema para o funcionamento do equipo existente, en definitiva, que sumen. Non, non é nada sinxelo. Para o empresario é, moitas veces, un salto ao baleiro , unha aposta, e a maioría das veces é unha decisión tomada por un pensamento subconsciente que fai que un sexa o elixido e outro non.

Repítome, SORPRESA,  de que este grupo tan variado estea na procura activa de emprego.Coñézoos  e calquera deles  sería o candidato idóneo. A capacidade de adaptación a este entorno, novo para todos, a disposición a aprender, a mellorar as nosas capacidades, os nosos coñecementos e tamén e non menos importante: coñecernos mellor a nós  mesmos fará, sen  ningunha dúbida, que atopemos  o OBXECTIVO desexado. 

Hai  dúas partes diferenciadas na procura de emprego, obviamente as persoas  que o buscan e tamén, e non menos importante, as que buscan empregados. Que difícil para ambos, que difícil atopar talento, que difícil atopar á persoa axeitada para o posto en cuestión, que difícil acertar. O empresario como tal arrisca, é o seu día a día, a toma de decisións. Que ledicia se  alguén lles facilitara esta tarefa.

Pois deixo constancia de que aquí hai TALENTO.