Visita a GiroLanza de Emilio Piera

Emilio Piera
Director de Gestió Immobiliària

El passat 11 de novembre vam tenir el plaer de rebre a Girolanza aquest empresari singular, que en plena crisi del sector de la construcció va decidir, iniciar per compte propi el seu projecte d'emprenedoria, segons les seves pròpies paraules, “perquè és que jo això m'ho crec”.

Emilio ens va compartir aquells aspectes que, en base a la seva experiència, calen per crear i gestionar un projecte empresarial:

•    en primer lloc, sobretot creure en tu mateix. Reconèixer les teves capacitats, allò que constiuteix el teu valor afegit i et diferencia dels altres
•    identificar quina és la necessitat del teu entorn
•    cercar o crear una oportunitat de negoci al voltant d'aquesta necessitat
•    crear un equip ben preparat, a partir de sinèrgies entre els teus contactes on tots surtin guanyant
•    una gran flexibilitat davant el mercat canviant

L'aspecte més difícil, segons la seva opinió, és “crear el client”, fer visible al mercat la necessitat que has identificat.

I el seu millor consell: intentar quedar bé amb tothom amb qui tinguis tracte, n'obtinguiso no un benefici directe. Aquestes persones poden formar part el dia de demà del teu equip.

 

"És un home admirable, que de la por va fer la seva fortalesa, es va reinventar dins d'un sector a la baixa però en el qual creia i sabia desenvolupar-se i va lluitar per això sense que la paraula crisi li afectés" Belén Herrero, membre de GiroLanza

 

 

El pasado 11 de noviembre tuvimos el placer de recibir en Girolanza a este empresario singular, que en plena crisis del sector de la construcción decidió iniciar por su cuenta su proyecto como emprendedor, según sus propias palabras, “porque yo esto me lo creo”.

Emilio compartió con nosotros los aspectos que, tomando como base su experiencia, se requieren para crear y gestionar un proyecto empresarial:

•    en primer lugar, sobretodo creer en ti mismo. Reconocer tus capacidades, lo que constituye tu valor añadido y te diferencia de los demás
•    identificar la necesidad de tu entorno
•    buscar o crear una oportunidad de negocio sobre la misma
•    crear un equipo bien preparado, a partir de sinergias entre tus contactos en las que todos salgan ganando
•    gran  flexibilidad ante el mercado cambiante

El aspecto más difícil, en su opinión, es “crear el cliente”, hacer visible en el mercado la necesidad que has identificado.

Y su mejor consejo: intentar quedar bien con todos aquellos con quienes tengas trato, obtengas o no un beneficio directo con ello. Estas personas podrían formar parte de tu equipo el día de mañana. 

 

"Es un hombre admirable, que del miedo hizo su fortaleza, se reinventó dentro de un sector a la baja pero en el que creía y sabía desenvolverse y luchó por ello sin que la palabra crisis le afectara" Belén Herrero, miembro de GiroLanza