Jorge Melero de la Calle

Periodista / Community Manager / Asistente Personal

Trabajando

Siempre me gustó la lengua y siempre me gustó escribir, y así comencé estudiando Periodismo, para después compaginarlo con Filología Hispánica. Una de las grandes bazas de todo buen periodista debe ser la corrección y la eficacia en el lenguaje, necesarias para ayudar a que el lector, oyente o espectador comprendan la realidad. El dominio de la lengua también es importante en comunicación corporativa y política. Me gusta aprender idiomas y enseñar a otros. Revisar, traducir y corregir textos. He asistido a clases de escritura creativa y he ganado un certamen de relatos.

Pero sobre todo me fascina la realidad que me rodea, a la que no puedo permanecer indiferente, a través del periodismo, la escritura y la fotografía, que para mí van de la mano: ser cronista y crítico de cuanto ofrece el mundo es mi otra gran pasión, que desarrollo en prensa digital, redes sociales, webs y blogs propios y ajenos. Mis temas favoritos son cultura, política y sociedad. He trabajado para diversos medios de comunicación, digitales y tradicionales, y también he probado algo del audiovisual, en especial radio y cortometraje, así como la comunicación para empresas. Últimamente me estoy especializando en Social Media, SEO y community manager. Internet es presente y futuro. Dispongo de formación e interés también en los mundos de la discapacidad, la exclusión social y la cooperación.

Si lo que buscan es a una persona creativa y proactiva, rigurosa y perfeccionista, empática y comunicativa, dispuesta a darlo todo por el proyecto en el que se integre, pueden contar conmigo.

 

 

Sempre gostei da lingua e sempre gostei de escribir, e así comecei estudando Xornalismo, para despois compaxinalo con Filología Hispánica. Unha das grandes bazas de todo bo xornalista debe ser a corrección e a eficacia na linguaxe, necesarias para axudar a que o lector, oínte ou espectador comprendan a realidade. O dominio da lingua tamén é importante en comunicación corporativa e política. Gústame aprender idiomas e ensinar a outros. Revisar, traducir e corrixir textos. Asistín a clases de escritura creativa e gañei un certame de relatos.



Pero sobre todo fascíname a realidade ó meu redor, á que non podo permanecer indiferente, a través do xornalismo, a escritura e a fotografía, que para min van da man: ser cronista e crítico de canto ofrece o mundo é a miña outra gran paixón, que desenvolvo en prensa dixital, redes sociais, webs e blogs propios e alleos. Os meus temas favoritos son cultura, política e sociedade. Traballei para diversos medios de comunicación, dixitais e tradicionais, e tamén probei algo do audiovisual, en especial radio e curtametraxe, así como a comunicación para empresas. Últimamente estou a especializarme en Social Media, SEO e community manager. Internet é presente e futuro. Dispoño de formación e interese tamén nos eidos da discapacidade, a exclusión social e a cooperación.



Se o que buscan é a unha persoa creativa e proactiva, rigorosa e perfeccionista, empática e comunicativa, disposta a dalo todo polo proxecto no que se integre, poden contar comigo.

¡Síguenos!